BAL KARNAWAŁOWY. Cel ogólny: Poznanie tradycji i zwyczajów związanych z karnawałem, kształtowanie poczucia rytmu i wrażliwości muzycznej. Integracja społeczności przedszkolnej. Cele szczegółowe: - Dziecko potrafi poruszać się rytmicznie do muzyki, - Dziecko bierze udział w zabawach muzyczno- ruchowych oraz konkurencjach, - Dziecko potrafi współpracować
Projekt edukacji kulinarnej "Mali kucharze"
Cele: • wskazuje kolory: czerwony, zielony, żółty, niebieski, • wskazuje elementy związane z dwoma sąsiadującymi z sobą porami roku : zimą i wiosną, • śpiewa piosenkę o tematyce wiosennej, • tworzy krótkie ustne wypowiedzi na temat pór roku, • konstrukcje wykonane z Darów Froebla. Metody: Metoda ćwiczeń Metoda kierowania
1. „Ptasi słowniczek” – ćwiczenie słuchu fonematycznego Zapytaj dziecko, nazwa którego z wymienionych ptaków rozpoczyna się głoską: D – rudzik, drozd, bogatka J – wilga, jaskółka, szpak G – świergotek, gil, wróbel Ł – szpak, zięba, łabędź E – bocian, sroka C – wrona, cyranka, słowik P
Inscenizacja dla dzieci z okazji Dnia Mamy i Taty. Scenki humorystyczne wykonane przez dzieci 5, 6 letnie
JASEŁKA SCENA I TANIEC ANIOŁÓW ANIOŁOWIE: Z górnej krainy tutaj zstępujemy RAZEM Wielką nowinę wszystkim zwiastujemy Oto na ziemię zejdzie Zbawiciel, obiecany Mesjasz- Chrystus Odkupiciel. Kolęda
JASEŁKA SCENA I TANIEC ANIOŁÓW ANIOŁOWIE: Z górnej krainy tutaj zstępujemy RAZEM Wielką nowinę wszystkim zwiastujemy Oto na ziemię zejdzie Zbawiciel, obiecany Mesjasz- Chrystus Odkupiciel. Kolęda
Cele ogólne: - Przybliżenie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia (IV.5) - Budzenie wrażliwości, kształtowanie pozytywnych przeżyć dziecka (III.6) - Rozwijanie uzdolnień aktorskich (IV.7) - Doskonalenie wyrazistej mowy, wyrabiania pamięci, odwagi i śmiałości u dzieci (IV.2) - Stworzenie miłego, ciepłego, świątecznego nastroju (III.1) Cele